پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد علت ریزش مو در زنان به‌دلیل کمبود کدام ویتامین است؟ | دلایل ریزش مو در زنان قتل مدیرعامل شرکت پخش لوازم آرایشی با ۳۷ ضربه چاقو در تهران (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سشوار برای مو خوب است؟ | ۳ راه ساده برای کاهش ضرر استفاده از سشوار نماینده کارگران: سپردنِ تعیینِ مزد به مجلس به معنای بی‌صداترکردنِ کارگران است بهترین نوع زیتون از نظر طب سنتی | هر آنچه درباره زیتون باید بدانید برای رفع خستگی این غذا‌ها را بخورید دبیر کل خانه کارگر: دربرابر هر تصمیمی که بوی مقابله با امنیت شغلی بدهد، خواهیم ایستاد ورود سامانه بارشی به کشور طی سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) رفتار صحیح با کودکانی که زیاد کابوس می‌بینند | ۵ اقدامی که باید هنگام کابوس دیدن کودکتان انجام دهید
سرخط خبرها

دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۹۰۷۰
  • ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
  • ۲
دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای در تهران| ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد (۸ فروردین ۱۴۰۳)
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی و شیشه در تهران و کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه وی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ حسین باباپور از دستگیری یکی از قاچاقچیان اصلی تهیه و توزیع شیشه در تهران خبر داد و اظهار کرد: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصر اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر و روانگردان در تهران، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند که یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای مواد مخدر که از محکومان تحت تعقیب است به بهانه کرونا از زندان مرخصی گرفته و دیگر به زندان مراجعه نکرده است و با تشکیل یک باند اقدام به توزیع گسترده مواد مخدر در جنوب پایتخت می‌کند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت ادامه داد: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی مخفیگاه متهم شناسایی و تردد متهم تحت کنترل در آمد و مشخص شد که خبر دریافتی صحت داشته و تعدادی افراد مشکوک به مخفیگاه متهم در حال تردد هستند.

کشف ۲۲ کیلوگرم شیشه از مخفیگاه متهم

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۲۲ کیلوگرم شیشه کشف شد. سرهنگ باباپور از موفقیت کامل ماموران در انجام این عملیات خبر داد و ابراز کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با دستگیری متهم که از قاچاقچیان و از اعضای اصلی توزیع مواد مخدر در جنوب پایتخت بود بستر‌های آلودگی جوانان به اعتیاد و مواد مخدر کمتر و کمتر شود.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
1
شدیدا برخورد کنند به طوریکه در زمان حبس کشیدن در زندان احساس خوشی نکنند و راحتی در ضمن اعدام کنند محکومان مواد مخدر را و عفو ندهند به هیچ وجه لطفا با تشکر از کسانیکه قاطعانه و سختگیرانه برخورد می کنند با کسانیکه باعث بر هم ریخته شدن نظم و نظام جامعه می شوند به هر دلیلی و به هر شکلی امیدوارم سالی خوب و توام با سلامتی و یکدلی پیش رو داشته باشیم و همواره ادامه داشته باشد مسیر های پیشرفت و خوشبختی و نابودی تمام خلافکاران و جنایتکاران آمین ....
عادل
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
0
1
اعدام شوند محکومان مواد مخدر .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->